Fly Baby Fly!

Jag brukar stirra på mina klasskamrater tills de tittar tillbaka på mig, och då tittar jag bort och låtsas som om det regnar.

Idag när jag var hemma och käka lunch så kikade jag på 7th Heaven på kanal 5. Denna fantastiska serie är jag på något sätt uppväxt med. Jag har många fina minnen till Pastor Eric Camdens ljuva sympatiska stämma.

Men det finns alltid ett men. Denna otroligt politiskt korrekta serie spårade ur ett tag, Simon söp och körde ihjäl någon snorunge etc etc, men snabbt så blev han förlåten av både gud och familjen Camden.

Men hade det inte varit roligt om det hade visat sig att Pastor Camden hade varit ett sadistiskt as, som slog och pryglade med bibeln i ena handen och ett skohorn i den andra.
Jag tror serien hade blivit ännu större om varje avsnitt hade inletts med att Mamma Annie Camden gav alla barnen en lavet så att kinderna glänsde röda i studioljuset.

Se vilka skenheliga jävlar..



Men det ultimata hade varit en kombination av 7th Heaven och fängelse serien OZ den hade t ex kunnat heta 7th OZ och den skulle ha utspelat sig på Oswald oswald penitentiary där Pastor Camden med familj hade blivit inspärrade för brott mot mänskligheten.

Tänk vilken jävla succé det hade varit!!

Ja det kanske blir så någon gång i framtiden..



Take Care!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är med stor STOLTHET och GLÄDJE som jag läser din blogg, du skriver så härliga kåserier om livet så om jag inte visste att det var du som skrev hade jag varit övertygad om att det var jag som skrivit texterna.



Förstår att det är det genetiska arvet du tagit ut i förskott,det herar dig att du tar det du rättmätligen har rätt till!



Fortsätt så här så kommer du snart att bli berömd och rik ( jag tar som vanligt 10 % på alla inkomster)

Kram från Pappa



2010-10-05 @ 17:38:07
Postat av: maria

Är det inte lite Annie Camden över mig?

2010-10-05 @ 20:24:54
Postat av: Anonym

Jo maria du är väldigt lik Annie, och jag vet att Steffe gärna tar med sig livremmen in i sovrummet ;)



Tack Far! Du får 5% Okej?

2010-10-06 @ 18:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0