You are going out?

Tänka sig att snart är det jul igen undra om jag kommer att få några presenter?

Har nu tänkt på dessa människor som tutar i tid och otid, det som om hela deras liv kretsar kring denna jädra tuta.
Jag fullkomligen hatar när människor tutar som nå jävla galning för att någom stackare inte har åkt 0.00012 sec efter det har blivit grönt.
Även människor som ska tuta för att hejja lita glatt tycker jag borde tänka om. För det är inte bara en gång jag har fått stålmannen kalsonger efter en sådan incident, ne gott folk ta erat förnuft till fånga och ge fan i signalhornet så ska ni se att denna värld kommer att bli lite lite bättre.

Sen stör jag mig också på den absurda reklamlängden i i Mix Megapol på eftermiddagarna jag har givetvis klockat hur länge sändningen har pågått vs reklam och det är ungefär såhär.
15 min sändning 10 min reklam  7 min sändning 12 min reklam ja etc etc.
Då jag aldrig lyssnar på Sveriges Radio men måste lik förbannat betala deras jävla löner så skulle jag hellre e en slant till Mix Megapol för att slippa reklamen stup ikvarten.

Vad säger ni vänner, ska vi starta en Facebookgrupp?

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0