Secrets!

En vacker tass kan också betyda mycket för en nergående själ!

Jag kräver inte så mycket av mina medmänniskor, eller jo det gör jag. Men det är vettiga krav enligt mig själv.
Ta till exempel människors hutlösa och omeningsfulla stirrande i alla möjliga sammanhang, detta är något som stör mig något så in i helvete.

Härom dagen var det en medelålders man som stirra på mig så att han nästan tappade förmågan att gå.
Vad är det som får människor att glo så förbannat?
Ja detta övergår mitt förstånd. Misstolka inte jag tycker självkart om en viss del uppmärksamhet.

Har ett annat exempel som innefattar när jag är på skolan och deltar i olika matematiska föreläsningar som kräver en viss uppmärksamhet. Ja ialla fall brukar det då sitta en kille snett till vänster om mig och stirra som om han tänker slicka mitt ansikte och sen mörda  mig.
Då jag tittar tillbaka så drar han tillbaka sin blick i samma hastighet som en tjockis plockar smågodis i affären.
Jag börjar känna ett visst obehag över hans skrämmande blick som ser ut ungefär såhär



Så snälla sluta!


Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0