Iam Mozart!

ÄNTLIGEN börjar förkylningen släppa sitt vansinniga grepp om mig. Jag har inta tagit en löptur på 3 veckor detta driver mig till vansinne, jag börjar se saker som inte är verkliga, hör konstiga röster i mitt huvud.. Men snart kanske snart så får jag snöra på mina racer och ge mig ut i vintermörkret..

Jag har tidigare nämnt hur fullkomligt värdelösa Dakota Fanning och Gene Hackman är som skådespelare men utav någon för mig outgrundlig anledning så har jag glömt att nämna Teri Hatcher från Lois&Clark och Desperate Housewifes.

Det enda hon gör i varje serie är att springa runt som en ben get och gnälla och klaga på hur allt är emot henne, varje gång hon visas i rutan så dör en del av mig.
Det enda hon ger mig är psykiskt lidande och ångest, sen att hon r ohyggligt kass som skådespelerska gör inte saken bättre.
Hon är ungefär lika bra som Duffys låt Mercy alltså vidrigt dålig...

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0