Working Night But Not Day!

Jaha då sitter jag på jobbet för ännu en natts arbete, ser iofs inga problem med det pengar kommer in helt enkelt!

De senaste dagarna har jag haft någon form av Back too the 90:s kikat på Rederiet första säsongen, och det må jag säga att jävlar vad Svt glänste 1990-talet. Avsnitt 1 Bomb på Freja, avsnitt 2 Mord, avsnitt 3 Mordförsök.
Ja och så där fortsätter det säsong 1 igenom, det är en helt makalöst fantastisk serie och skåderspelar insatserna är inte att leka med.

Vi minns alla Johannes Brost som Jokern, Krister Henriksson som Intendent Björn Lindman. Ja alla dessa otroliga skådespelare jag tror nästan hela Sveriges skådespelar elit har varit med i Rederiet.

Ja en annan sak jag också märkt med Rederiet är det att Svt förmodligen fick en jädra bra deal på klackringar, för varenda bad guy har en klackring på högerlillfinger och ja det är ca 8 st än så länge.

Så slutsatsen vi kan dra utav detta är ser du en man med klackring på högerlillfinger RUN FOREST RUN!!!!!

Glad Midsommardag!

Take Care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0