Now You Step Inside!

Ja!

Då var jag tillbaka i det såkallade blogg träsket.. Jag kände att det var tid för en timeout helt enkelt, men allt var efter tiden har gått så har jag kännt ett behov av att skriva igen. Nu känns det också som jag har hittat glädjen igen.

Så vad gör jag nu?

Jo jag studerar som alla andra människor gör i finanskrisen, jag och Linda håller fortfarande ihop och jag har börjat med löpning och ser det inte längre som ett sätt att hålla sig i from utan mer som en livsstil.

Annars så tycker jag att livet ter sig bra för mig. Det finns inget som jag egentligen saknar..

Ja såhär ser jag ut nu också. Då min profil verkar har gett sig fan på att inte vilja uppdatera bilden :P

Men mina vänner, Hur har ni det?



Take Care!

Kommentarer
Postat av: Anders H

Underbart, helt underbart! :D



Äntligen tillbaka!

2010-06-16 @ 15:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0