In The Forest!

Ja jädrar här sitter jag mitt i natten och polymasar som det så fint heter, klockan börjar närma sig 04:00 men det gör mig ingenting. Jag jobbar natt och jag trivs.!

Tänkte precis äta en banan men det var som om att bita i ett järnrör så jag gav fan i det.

Minns ni på 1990-talet när man kunde hitta fuktiga porrtidningar ute i skogen, jag har alltid varit farcinerad över detta. Vem är det som går och slänger sina dirty magasines i skogen så att småpojkar som jag själv kan finna dem?
Ibland var det kopiösa mängder som en lastpall, kan det ha varit så att alla våran Gudrun Schyman sprang runt på det glada 1990-talet och rånad diverse porrtidnings utkörare för att sedan dumpa sitt byta i skogen? Eller satt hon där och fluktade och tänkte -FAAN att jag är feminist jag vill se på förnedrings snusk.
Ja vi lär nog aldrig få svar på den frågan, men om du någon gång har dumpat snusk i skogen kan du inte maila och berätta om hur det kändes och vad dina tankar kring det hela var!

Take Care!

Kommentarer
Postat av: Marcus Brännström

Jag har hittat en hel del fuktig porr i skogen jag med. Utspritt liksom, så jag och en polare plockade på oss allt eftersom vägen gick. Det var för övrigt elljusspåret i Granloholm porren fanns. Sedan var det bara raka vägen hem och skanna in alltihopa...

2010-06-30 @ 10:26:33
URL: http://myspace.com/marcuskimaro

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0