Come!

Måndag härlig måndag.. Ja det är dags för en ny vecka full av möjligheter eller nått.

Har tre jobb nätter framför mig nu men det kommer att gå galant, med tanke på att jag är vidrigt kompetent i min yrkesutövning jag är så jädra bäst på mitt jobb så att jag till och med är bäst på att vara sämst!

Hur mår ni då mina vänner? Vad händer i era liv? Ja jag är faktiskt intresserad på riktigt, hör gärna av er om ni inte har någonting bättre för er!

Tog första löpturen på två veckor idag rätt segt när jag har haft förkylning i kroppen som inte velat släppa, men jag måste säga att det gick helt okej gäller att inte gå ut för hårt i början bara!

Ne nu ska jag till Lindas föräldrar och grilla.

Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0