A Tripp Too Hell And Back

Igår så bestämde sig våran älskade bil sig för att bara stanna i en korsning, inte så jädra bra tänkte ja.
Tillslut så gick den igång tack och lov, så nu på morgonen var det bara att slänga in racercykeln i bagageluckan och köra i biltjuvsfart ut till bilbolaget i Timrå.

När jag efter inlämnande av bil började min cykeltur hemåt igen så uppstod det en situation.
Ett gäng i liknande outfit och skrämmande utseende uppenbarade sig bakom en hus knut.
 

Ni förstår att skräcken var total, jag tänkte att nu var min sista stund kommen.
Men vafan MAN UP for genom mitt huvud, jag spände mina Chuck Norris inspirerade muskler skrek högt och aggresivt You've unleashed the fucking fury!!!

Jag såg hur deras ledare började ta ett steg tillbaka, men jag hade ingen som helst tanke på att låta dessa djur komma undan. Sex Roundhouse sparkar senare låg de alla på marken och kved.
Bredbent ställde jag mig över deras ledare för att avsluta det jag påbörjat, en välplacerad knytnäve in i gommen på denne och allt var över. Men det skulle aldrig bli som förut.. ÅhNej..

När jag tar ut min knytnäve ur Älg/Ren/Björnens käft så ser jag att även jag har blivit skadad i kampen om vad som är rätt och fel.

Ja som ni ser på bilden nedanför så fick jag ett groteskt skärsår när jag drog ut Älg/Ren/Björnens visdomstand ur min knoge.....



Så nästa gång ett gäng med inavlade söta djur i sporttröjjor får för sig att attackera mig..Think Again!

Take Care!


Kommentarer
Postat av: Anders Läth

Fan grabben,du skriver så man skulle kunna tro att du är min son! " ja men det är jag ju" å,fan det skulle man aldrig kunna tro!



Bra skrivet,härligt gung i prosan( läs EJ trosan)

kul att lösa,hoppas formationen av reservdelar känner sig manad att ta sig samman så bilhelvetet startar.

/ Pappa

2010-06-17 @ 10:29:09
Postat av: Maria

Lät som en hemsk upplevelse. Du kan ju berätta hela historien på lördag.Du kommer bli kvällens hjälte.

2010-06-17 @ 11:46:32
URL: http://bergoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0