Work Work!

Ja då var jag tillbaka på jobbet igen då. Jag ser alla småfyllon som vinglar ner mot gatufesten och kan ärligt säga att jag inte avundas dem, för tänk imorgon när jag går hem kl 07 med ett leende på läpparna och någon tusing rikare.
Ja då kommer väldigt många inom kommun gränsen ligga där med bakis med svettningar och ångest över att de inte kunde få upp den med gatufest ragget!
Vissa kommer att vända sig åt höger i sängen och möta ett ansikte som inte alls är lika vackert som igår kväll, de kommer se att personen brevids kropp under natten har förvandlats från supertrimmad till slapp och hängig.

Vissa kommer tänka what the fuck ligga är alltid ligga och omedelbart börja förföra medan andra kommer att känna att livet är slut.

När klockan närmar sig 14:00 och jag kliver upp pigg och utvilad så kommer andra att ha börjat planera självmord när minnet börja komma tillbaka ifrån gårdagen, vissa kommer gråta när de tänker på att de visade könet i öltältet andra kommer att kräkas av ångest när de blir påminda om att de försökte få sin chef i säng och några få kommer att inse att de inte alls gick hem med en kvinna!

Ja mina vänner ta det nu lungt ikväll!

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0