The Things We Do!

Hej hopp gummisnopp!

Det är skönt att det blåser ute, det känns som en harklande pust ifrån en sofistikerad järv...
DU riktigt känner smakar bitterheten i luften och tänker att idag är det Fredag..

Det finns vissa saker i livet som inte är okej. Jag tänkte att jag nu skulle dela med mig av vad som är okej och inte okej.

Följande personer,saker,beteenden,etc är inte okej!

Att spontan tuta med sin bil,lastbil,motorcykel,moped,båt,helikopter.

Att prata på bion ÖVERHUVUDTAGET bara för att du är dum i huvudet och inte förstår filmen så vill vi andra inte lida.

Att sega sig över ett övergångställe.

Att inte vara klar i tid när man skall bli hämtad.

Att inte ha sett Star Wars.

Att inte ha sett LOTR och för er som inte förstår förkortning LOTR=Lord of the rings.

Att skita på någons toa och inte rengöra den efter sig.

Sen finns det en speciell situation och det är när man åker med en person i dennes bil då är följande saker inte okej.

Att röra radion eller cd spelaren, den som kör bestämmer vilken musik eller radiokanal som skall spelas.

Att röra ac:n den som kör bestämmer vilken temp denne vill ha för att bäst kunna koncentrerar sig på framförandet av sin automobil.

Att hela tiden säga: Kör den vägen, parkera där, kör fortare, växla.

Du skall helt enkelt sitta still och hålla käften när du blir skjutsad.!

Sen så är följande mer än inte okej det är faktiskt totalt förbjudet.

Att se en film med Gene Hackman.
Att se en film med Gene Hackman och tycka att den var bra.
Att se en film med Gene Hackman och tycka att den var bra och sen berätta det för någon.

Det är för mig en gåta att denne fullkomligt värdelösa och intetsäga skådespelare ens har fått en statistroll. Se på karl han ser ut som Ronald Mcdonald på Metamfetamin.
Ne fy fan säger jag!

Take Care!

Kommentarer
Postat av: ÅSA

HAhaha! Skönt inlägg, många logiska (och jag är helt instämmande), och klockrent avslut! =)

2010-07-23 @ 08:36:27
URL: http://gosesmurfan.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0