Just Let Me Know!

Om du tar en påse nötter och lägger över dina fötter så kanske det växer ut rötter!

Satt och funderade på det här med svordomar och hur jag anpassar svordomen till situationen, t ex om jag blir irriterad så brukar oftast fan eller helvete lämna mina stämband.
När det gäller irritation i trafiken så tycker jag svordomar som kukhuvud och horhuvud är passande likaså dumjävel.

När jag bara spontan svär så använder jag mig oftast av svordomen satan. Sen är det skillnad på om man gör illa sig, då kan jag slänga ur mig ord som jag anser vara svordomar det kan vara ord eller namn som Mona sahlin eller Jävla grottanus.. Ja listan kan göras lång.

Men det finns en svordom som jag endast uttalar när det har gått riktigt åt skogen eller om jag är vidrigt frustrerad. I dessa situationer då slänger jag ur mig den svordom som jag anser vara den allra fulaste, men egentligen ingen svor dom utan mer ett konstaternade,och det är frasen FITTAN FES!! Jag verkligen skriker ut den när jag inte längre kan behärska min otroliga ilska eller när jag har slagit i tån så där jävligt man kan gör ibland.

Nu skulle det vara roligt att höra vilka era fulaste svordomar är :)

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0