I Was!

När jag på nätterna åker omkring i arbetsbilen och lyssnar på radion så märker jag att Salem Alhlh Fakirs låt ifrån melodifestivalen spela nitiskt nästan som om det gällde livet.

Nu är det på detta viset att jag har aldrig gillar Salem Alalalala Fakirs musik och tycker han verkar vara en väldigt konstig individ.
Här har vi en pojke som trots sin ålder fortfarande inte har nått målbrottet och likt en person med bokstavskombination inte kan sitta still under intervjuer. Sen när han talar så är det egentligen ingen som förstår hans barnsliga uttal och löjliga röst!

Salem ALlalaas Fakir talar ofta om hur musiken har varit hans liv och hur han inte brydde sig så mycket om skolan. Ja då Salem laladskld Fakir den dagen karriären är över och räkningarna växer, är det då vi stackars knegare med utbildning som skall försörja dig bara för att du valde att plinga på ett piano istället för att göra läxor.. Är det så du har tänkt? SVara mig!!!

Nä skärp dig nu för fan! Din karriär är övergående det är lika bra att lägga ner. Eller som en vis man en gång sa. -Det är aldrig försent att ge upp!




Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0