All The Right Clothes?

Jag trodde att vi hade rett ut detta om barbrösthet? Men ack jag misstog mig.

Fall nr1.
Kille 25-års åldern kommer åkandes på long board. Verkar han vara på stranden? Nej detta var i ett bostadområde. Verkar han vara på sin egen tomt? Nej detta var ett bostadsområde.

Fall nr2.
Man 50-55-års åldern.
Kommer in på konsum barbröstad jag ser han svettiga torso och känner förakt och illamående.
Ett tag funderar jag på att slita fram min pung och dra den runt mannens nakna överkropp och se hur dennes reaktion blir, Men med respekt för de andra kunderna väljer jag att hålla min manspung innanför byxorna och istället knyta näven i fickan tills den blir vit av ilska och vemod!

Jag tänker inte dra reglerna igen de ska sitta i bakhuvudet på alla män runt om i detta land!

Sen en annan sak. Visst får människor klä sig hur de vill, men det finns en sak som bekrymrar mig. Det är människor som klär sig som nå jävla clowner och sen blir sur för att folk tittar på dem. Går man runt klädd som en idiot så får man ta att man drar blickarna till sig!
Äh väx upp för fan!

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0