Sleep When Im Dead!

Sitter framför datorn och studerar ett häfte om ergonomi framför datorn. Kan ju säga att jag inte följer ett enda råd eller tips. Varför? Jo för att jag är så jävla bad ass!!

De senaste två veckorna har jag varit på resande fot i vårat avlånga land, det har varit trevligt men också förenat med en del ilska som berör mina medmännsiskor trafikvett eller snarare brist på!

När jag kommer körande i en jävla hastighet och motorvägen går över till dubbla filer igen och du ligger och pruttar i din rostiga Celica bakom en polsk växthuseffekt bomb så ska du inte tro att det finns en chans i helvete att du kommer hinna om innan jag är dig bak i arslet!
Du ska helt enkelt vänta på att jag har flugit förbi i min racer Ford! UPPFATTAT!!

Mitt motto i trafiken
Det går alltid att köra om!

Detta har såklart medfört diverse ilskna blickar ifrån min fästmö men eftersom jag är Bad Ass så bekommer det mig inte!


Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0