Worry Is A New Kind Of Colour!

Nu är Bergsgeten och Håriga Sjölander tillbaka från utlandet.
Om jag ska vara ärlig så vet jag faktiskt inte vart dom var med jag har nått vagt minne utav att dom skulle till Grekland..Aja skitsamma som Mormor alltid sa.

Idag åker Thord hem,Det är bara minuterna kvar.. Men vi ska mjöla ur det sista av den underbara tid vi haft dessa två veckor..
Jag har precis givit Thord svin mycket mat.. Sen sa jag..

-Thord nu jävlar ska det svullas....Thord jamade instämmande sen så trippade han till matskålen och började.
Själv så satt jag mig på stolen med solglasögon på och en Snickers i handen och bara njöt.. Jag njöt fruktansvärt mycket.. Mumsade som en hungrig lejon hane mumsar på en nyfälld Zebra.. Jag slet pepperet i tusen delar..
Jag frustade och röt när chokladen rann ner för min späda pojk kropp..

Jag kände mig endå som en man.. Som en man i fårskinnspäls och hagelgevär på ryggen, som en man med mycket vitt skägg ...
Precis så kände jag mig....

Men nu är det slut på Happy Days Thord måste åka tillbaka till sitt hem.. Det är med tårar jag säger.

Hej då Thord! Glöm mig ej!
.................................................
Ikväll vankas det middag med LGP och Y. Lindas föräldrar.. Det känns att det kommer att bli en trevlig kväll..
Undra om det kommer att bjudas på alkohol..
Kanske man ska bli sådär gris full som man vart när man var 17år..
Det vore kanske inte det ultimata,, Men ja man skall ju utmana ödet säger dom....

Sen kan jag sitta å bröla till Linda.
-Älskling!!!! jag tycker om dig ja!!!!!
Ja jag berättar imorgon hur allt slutar!

Take Care!

Kommentarer
Postat av: Majja

lycka till i kväll

2008-05-23 @ 19:27:50
URL: http://www.arolainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0