Telling The Postman Bring Me Hello!

Den extrema värmen har entrat min lilla lägenhet! Känns som om jag flyter bort i vissa stunder!..

Idag så vart det klippning...

Tyvärr så var inte mahmod the greatest där men jag fick en angenäm frisyr iaf..
Brännström vart också nöjd med sin. Han fick självaste Alan som frisör..

Jag såg hur Brännström riktigt njöt..Hur det rörde sig mystiskt under tygskyddet..

Undra vad han egentligen gjorde där under?

Dagens samtal kom ifrån Maria.
Jag:
-Hallå.
Maria:
-Hej det är Maria, du visst var det där kattstöret bra?.
Jag:
-Ja då det funka.
Maria:
-Ja det var bara det jag ville säga.. Hej då!

Maria Bergsget är lite underlig ibland...

Nej nu tycker jag att Linda ska sluta på jobbet! Känner saknaden är stor just nu!

Men nu ska ni få höra mina kära läsare!
I höst ska Läth The God bli sambo.. Vad tycker ni om det?
Jag tycker det är aldeles utmärkt ja..
Kan inte tänka mig nått bättre än att varje kväll få somna brevid min vackra kvinna.
Sen få vackna upp brevid denna underbara person.

Det är kärlek det!
Linda är kärlek för mig. Svårare än så är det inte...

image7
Mys på högsta nivå!


Take Care!



Kommentarer
Postat av: Bergsgeten

Njut av mina brighta stunder. Det gör jag iaf*asg*

2008-05-29 @ 23:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0