Every Day Is A New Day!

Hej!

Mina ögon känns just nu som om nån elak fan har ströt havssalt i dem!.
Detta är inte okej!

Just för tillfället är jag kattvakt åt Thord.. Jag och Thord har det så trevligt ihop. vi äter mat ser på film och myser. Precis som två gamla kompisar gör...
Men i morrn är det tyvärr slut på det. Thord skall åka hem.. Det kommer att bli tårar/Hemska tanke.....

Men Thord har lämnat diverse spår efter sig.. Ungefär 6kg hår och så har han spytt på dörrmattan.. Att ha Thord som inneboende är lite som att ha Brännström på besök! Fast Thord fiser inte lika mycket!

MAria Bergsget är i utlandet hon har träffat en kille som heter Anjar mustafa.. Han har mycket hår på bröstet och en guldkedja med lika stora länkar som Finlandsfärjans ankare!
Undra om hon kommer tillbaka?

Ikväll känner jag mig ensam...Linda jobbar så jag har självklart Linda Abstinens....Linda är min kärlek svårare än så är det inte!



Nu ska jag duscha.....Jag har köpt mer schampo.


Take Care!

Kommentarer
Postat av: Majja

Haha...finlandsfärjans ankare..

2008-05-22 @ 15:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0