What i want my life to be!

Poppar musik för fulla muggar!!!

 I helgen så kommer det att bli den fantastiska OZ HELGEN!!!

Brännström anländer snart.. Vad han inte vet är att jag har en överrsakning mohaha!!!

Kom och tänka på Werner i Tre Kronor (Världens Bästa Serie EVER!) Idag vilken mysig man det är...

Jag vill bli precis som Werner när jag blir gammal! Jobba på Mimmi Burger. Vara tillsammans med Gunvor!
Köpa helfräna troccabottnar! Werner har alltid nått klokt till svar! Han är en vis man!!

"Yea, though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil: because i got Werner holdning my hand!"

Så borde den psalmen läsas tycker jag!

Idag inhandlade jag nya skor! plus en tröjja!

 Återkommer senare!

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0