Took your soul!

Ja! då var jag hemma efter ett bio besök med Lindgren aka Brandmästaren!
 Det var We Own The Night som stod på tapeten.. en riktigt sevärd film faktiskt :)

Var dock massa hets folk på bion och det ogillades skarpt kan jag lova!

Idag har jag även varit på ett tandläkar besök.. Och för er som känner mig så vet ni att jag lider av EXTREM tandläkar skräck!
Men till min förvåning så gick det väldigt bra.. Min nya tandläkare Don berömde mig för mina fina tänder :) Ja sa jag så blir det när man har skills med tandborsten.. Don nickade instämmande.. Tror att jag och Don kommer att få en fin relation! I helgen så är det OZ-maraton som hägrar!

Jag kan stoltsera med att jag är den enda i sverige som heter Rickard Läth! Hell Yeah i rule!

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0