Tierd!

05:00 Slog jag upp ögonen imorse..
Jag kliver upp nu tänkte jag.. Vilken bra ide!!

Helvete heller resten dagen så ångrade jag mitt beslut.. Har verkligen genomlidigt denna dag!...

Jobba jobba jobba!! Jobba is the shit....

Idag kände jag min egen svett lukt.. usch!!   Känner att tröttheten är extrem men nån sömn blir det inte på ett par timmar.. ett träningspass hägrar.. Sen vidare till CG och för er som inte förstår min förkortning så står CG för City Gross.. Borde egentligen förkortas med CGGGTROL=Citygross guds gåva till Rickard Och Lindgren!

Jag fullkomligt älskar CG Hade CG varit mänsklig så hade jag friat för längesedan...Citygross you complete me!!

Idag är Dag 1 på den nya regimen som jag och Brännström har dragit igång.. Vissa av er kanske känner igen våran första Regim som gav grymt resultat!... Men jag hade tänkt berätta lite om den gamla regimen så att alla förstår vad jag snackar om!

Juni-07 muckade jag från det militära livet... Jag hade året innan lagt på mig bra många kilon.. Var väldigt missnöjd med detta.. Trodde Lumpen skulle rädda mig.. Men icke...
Där stod jag 11 månader senare.. Och vågen visade lika mycket! Faan! tänkte jag,,,
Jag och min extremt gode vän Brännström började diskutera detta.. Hur fan kunde både han och jag låta våra kroppar förfalla så jävligt som vi hade gjort..???
Vi hade enbart oss själv att skylla..
Men som sagt nu var det hög tid att göra nått åt detta....
Vi funsade på vad vi skulle göra för att tappa dessa kilon....

Det vi kom överens om var en 8 veckors plan.. 1tim gång varje dag! sen att lägga om kosten och dra ner på festandet... Vi kallade denna metod för Regimen... 8 veckor gick.. dom var tuffa men jag såg resultat.. Både jag och Brännström hade tappat kilon.. Sjäv hade jag gått ner ca 12kg.. Men jag var inte nöjd.. Vi kom fram till att det fanns bara positiva aspekter med våran nya livsstil...Vi beslutade oss för att fortsätta leva på samma sätt.. Men att nu få unna sig en gång i veckan....

Och nu  ca 7 månader senare så kan jag säga att jag är väldigt nöjd med det jag har uppnått.. För min start vikt var 98kg!  och i skrivande stund är den 74kg Så  jag tappade alltså 24 kg på ca  7 månader..
Tro mig när jag säger att det är fan det bästa jag någonsin gjort.. Jag mår så mycket bättre både fysiskt och psykist... Visst det krävdes disciplin och hårt arbete men det var så sjukt värt det....
Nu har jag slutit en pakt med mig själv att aldrig någonsin låta min kropp förfalla så igen....

Ja och nu är det dags för våran nya regim.. Som går ut på att börja bygga lite muskler.. Dock inga bodybuilder kroppar.. Men ja en normalt tränad kropp såklart.....

En sista sak.,, Denna vikt nedgång hade inte varit möjlig utan stöd från släkt och vänner.. Främst Brännström! :D

Take Care!

Kommentarer
Postat av: marrrrcire

yesyes di har gjort det bra, bättre än mig. Men! nu fortsätter den coola vägen till mindre bregottmage. =)

2008-01-07 @ 20:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0