Summer is moving!

OZ-Hela helgen lång!
Luktade mycket man i min lägenhet efter att jag och marcus har legat i den i fyra dygn :p My name is Kareem Said!

Your rasing your vocie to me! Var faser som jag och marcus yttrade många gånger.. Det var en trevlig helg helt enkelt!

Inatt så träffade jag Werner igen.. Han kröp på mig när jag sov... Men jag vaknade.. Hans lena dammben kändes som en midsommarsnatts dröm mot min hud!... Han viskade i mitt öra..
-jag kommer alltid att skydda dig i dina drömmer.. Du skall aldrig vara rädd att kalla på mig,,,,

Det känders tryggt med Werners närhet .. Jag fällde en tår av lycka.... jag tror att min och Werners relation kommer att utvecklas till nått utom denna värld :)

Sen för att citera Brännström i lördags,,,

"Jag ser trött och finsk ut idag"
Ja den herrn vet vad man ska sätta ord på!

Take care!

Kommentarer
Postat av: mark

haha underbart!!! trött o finsk, kan det bli bättre?

2008-01-30 @ 08:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0