Standing in front of you!

Igår hade jag och Brännström rimstuga! Det var väldigt trevligt.. Vad vi kom fram till kan ni läsa i hans blogg.. knopfler.blogg.se

Läste även en gammal blogg som marcus hade skrivit där stod det en vacker mening..

Rickard den store läth sade en gång: Jag e inne på hemköp. Det var kanske det finaste någon sagt till mig. även om det var genom ett sms!

Han är rolig den där marcus!!..

Idag så hälsade jag på Bettan.. Vi hade inte träffats sen i sommar. Det var ett kärt återseende.. Jag gav henne en stor kram!

Jag satte mig ner brevid henne och lyssnade på allt hon hade att berätta.. Jag berättade även själv om hur livet lekte och hon lyssnade sådär omtänksamt som bara Bettan kan.. Det gjorde mig varm!
 Vi pratade gamla minnen om när vi åkte ner för hagavägen efter en hård arbetsdag.. Hon sa att hon tyckte att det hade gått lite fort... Men sådär spännande fort...
Sen var det dags för mig att gå hem och Bettan log sitt vanliga mysiga leende! Jag gav henne en kram och sa.
-Vi syns i sommar...Hon svarade-Jag längtar redan!
Då undrar säkert många vem Bettan är. Detta är Bettan på Bild!
image4

En Grym Jaguarcykel! Med 18 växlar.. Runs like the wind!!

Take Care!

Kommentarer
Postat av: karro

haha :) intressant blogg.

2008-01-20 @ 22:16:55
URL: http://karroooo.blogg.se
Postat av: bränna

haha lysande lysande :D

2008-01-21 @ 14:20:35
URL: http://knopfler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0