Out on the street!

Det borde finnas nån form av lag på hur tidigt man ska vara tvingad att behöva gå upp för att tvätta!

Men jag har iaf haft en godnatts sömn! Funderade på att dra och träna nu. Men jag la ner dom tankarna.. Krockar rätt rejält med min tvätt då :P

Igår trodde jag att min älskade spindel vän Steve var tillbaka....
Det killade till på benet sådär skrämmande härligt som det brukade göra när Steve klättra på mitt ben..

Jag vart aldeles varm inombords mitt hjärta fylldes med hopp....

Sakta tittade jag ner på mitt ben. med förhoppningar om att Steve skulle titta upp och le sitt vackra leende!

Men besvilkelsen fann inga gränser.. Det var inte Steve.... Det var en dammråtta....Men i min ensamhet så började jag konversera med dammråttan.. Jag presenterade mig som Rickard.. Han sa att hans namn var Werner..

Werner var tydligen på genomresa från Sölvesborg.  Han sa att han var här i affärer. Men jag tyckte att det var ett dold budskap i hans sätt att säga det!

Detta måste jag luska vidare i...

Nu är det städtajm!!!

Take Care!

Kommentarer
Postat av: marcus

werner är kanske steves efterträdare?... fundera på det...

2008-01-23 @ 12:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0