Oh my God!

Jävlar vad det snöar ute!! Själv har man suttit med rullgardinerna nere hela morgonen!..
Nu ska jag bege mig till jobbet! I sånna här lägen skulle man ha haft en skoter!! Fan vad manligt med skoter hela skoterkulturen... Man får dricka hejdlöst mycket hembrännt..

Man kommer undan med prillor stora som knytnävar.. Men det bästa av allt man luktar Bensin!! Det är manhood det!

Inatt drömde jag om David Hasselhoff!! Inse  hur het han var på 80-talet  i sina små badbyxor och sitt välansade bröst!  Knight Rider Those where the days!
Sen gick han vidare till en av dom mest genomtänkta  och väl producerade serierna  någonsin.. nämligen     BAYWATCH!!!     Fan det var serie det!!!  Hela grejen ojoj!!! Borde egentligen hetat Mitch And The Gang! Genialsikt!!

Brännström hävdar fortfarande att inte Rolle är Jultomten!! Men jag har så grymt klara bevis på att han är tomten.. Allt annat är bara täckmantel.. Brännström själv må ju vara tomtenisse! Nått annat vore konstigt!....

Hm jag och Brännström var med om en skum grej förra veckan...
Vi stod utanför dörren till mitt soprumo och avnjöt ett stycke ciggarett..
Då kör det upp en bil brevid i bilen sitter en man i 35-40års ålder...
Jag tittar självklart på mannen.. Han tittar tbx.. Jag slutar titta på han...
Men han fortsätter titta på oss.. Det pågår i ca 7min.. Både jag och Brännström tycker detta är väldigt skumt...
Men tillslut kliver mannen ut ur bilen.. Går mot soprummet,, Rycker frenetiskt i dörren...
Han kommer inte in.. Rycker lite mer.. tillslut frågar jag han..
-Ska jag låsa upp åt dig? Mannen svarar..
-Nej jag skiter i det!!! Sen så skyndar han sig tillbaka till bilen och kör därifrån med en rivstart...

Ja man undrar ju varför han var så jäkla kåt på soprummet..?? Såg besvikelsen i hans ögon när han insåg att dörren var låst.. Och sen var han för stolt för att be om hjälp... Stackars Vilsna själ....

Take Care!

Kommentarer
Postat av: Mark

Bra blogg :D haha mannen var otäck som satan!! Men du.. jag erkänner! rolle var tomte på julafton, Och på juldagen! Men det värsta är.. i skrivande sund är han TOMTEn igen för en massa barn här i kvarteret!!! :O:O:O:O:O:OOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-01-06 @ 13:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0