Life will smile for you!

kom på att jag har så mycket mer att förtälla världen!

Fan min besvikelse är enorm.. Ville höra Salem Al Fakirs It´s true.. Så jag drog upp Youtube Youtubade namet+låten.. Det kommer upp ett ex.. Sen är det nån förbannad peaches version typ..

Det finns ingen rättvisa i världen... Det kunde jag med hjälp av Maria konstatera igår..!! The World Is Coming Too It´s End!!

Jag måste nog fly!

Kom på ett till underbart Citat jag fick höra idag...

Jag stod utanför min arbetsplats med Maria när hon ger denna underbara likning...

"Tur att man inte är nakenhund idag för då skulle man frysa"

Vad underbart att det var det första hon kom att tänka på när det var kallt... Jag älskar likheten!

Mitt jobb är en källa för många skratt och lustiga situationer!
Jag vet även att mina arbetskamrater aldrig skulle klara sig utan mig!!!
Jag är för värdefull för dem!!!

Money For Nothing med Dire Straits spelas just nu! Då kan man inte bli annat än glad!!

Take Care!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0