It all starts with a cup of tea!

Oj huvva vilken vidrig träningsvärk jag har!! Försökte övertyga Robert&Robin att jag hade en hjärtinfarkt på  gång igår kväll!!..Men dom hakade upp sig på detaljer som att hjärtat sitter på vänster sida.. Och jag hade ont i höger.. Men jag är säker på att det är hjärtat!...

I torsdags så vart det ingen Jonny på Tv jag och brännström grät!! Det var ett hån från tv3!

Må ju säga att det är en ohyggligt regnväder ute.. Kul att man ska gå till jobbet om en timme!!! Aja för göra det bästa av situationen!

-Ja men då var hon ju asiat! Intern humor! Samma klass som det berömda "Rycket"!!

Inatt var jag med om en väldigt konstig sak! Den ska jag skriva om imorrn.. Brännström måste få veta först!

Jag är så nöjd att jag har fått min Usb kabel nu.. Äntligen kan jag få in lite vettig musik på telefonen!!!

Jag dansar mig fram när jag är ute och går.. Brukar ofta komma på mig själv med att sjunga nått trall vänligt när jag är ute och spatserar!

Aha-take on me spelas alltid när Marcus är här.. Vi intalar oss själva att vi spelar den för min granne martin! Men den är egentligen bara för oss :)

Nej nu är det dags för mig att dra iväg!!

Take Care!

Kommentarer
Postat av: Mark

take on me - i särklass bästa låten någonsin!
Det sjuka i trappen - i särklass det sjukaste i trappen någonsin.
Regn e fint... du sjunger på trallalllaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-01-19 @ 12:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0