Almost a hero!

Idag var det en sån där dag som inte började på det ultimata sättet..

Klockan ringde som vanligt 05:30! Jag skuttar upp full av livsglädje...

Äter frukost! känner att livet är ganska underbart vid denna tiden på morgonen...

Kollar på klockan.. Ser att det börjar bli dags att bege sig mot arbetet...
Tänker...
-Jag skall bara packa min väska med träningsgrejor först!

Bra idé Rickard! Jääkligt bra...
Slänger ner skor tröja och byxor.. likaså matlådan...
Drar igen dragkedjan....Då lossnar den där förbannde draggrejen.... Känner hur ilskan stiger ifrån tårna och uppåt.. Ilskan är enorm...
Tar fram skruvmejsel och tång för att laga detta missöde...
Sitter och pillar och trilskas.. Allt går åt skogen!!!!!
Tittar på klockan, Jag skulle ha gått för 15 min sen,, helvete är det enda jag tänker...
Har självklart ingen annan väska heller... Då slår en tanke mig.... -Inte fan hinner jag träna idag heller!!

Har ju planer för eftermiddagen.. Så all denna ilska har jag haft i onödan... Tar på mig mina snabba blå.. Beger mig mot jobbet med irritation i kroppen..... Men efter en rask och frisk promenad så är det som bortblåst. Känner att det kommer att bli en underbar dag!!

När jag kommer till jobbet så står Maria utanför och hänger.. Jag hejjar på henne genom en dans! Det uppskattas som vanligt...
Jag har gjort det som rutin att dansa i Marias närvaro.. För jag vet att hon tycker att jag är grym!  Sen rullar dagen på utan några större problem.. Jobbmöte på eftermiddagen=Extrem tristess... Men men jag genomled det också!

Lite besviken dock.. Har inte fått nån dagens Rolle av Marcus på 2 dagar... Men som sagt den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge ;)

Werner hälsar till alla mina vänner.. Han sitter brevid mig som socialtstöd! Werner säger kram...

Take Care!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kram werner! jadu den som väntar på nåt gott... rolle väntar aldrig på nåt gott!

2008-01-31 @ 11:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0