Your´e a little late!

imorse vaknade jag av att jag kände ett dammigt finger som strök över min kind...

Det var Werner som väckte mig så där mysigt som bara Werner kan..!!!

Han hade lagat frukost.. Det bjöds på.. Stekta semlor, senap, och en stor portion konversation.. Jag trivs med Werner.. Brännström trivs också med Werner...

Idag berättade även Werner sin lilla hemlighet för mig.. Han är lite Betuttad i Brännström.. Jag sa att jag tror att det är ömsesidigt! Hoppas att dom blir ett par,, Då kanske jag får vara tärna på deras bröllop!



Jobb i morse.. Ej slitsamt.. Väldigt lungt... great!

Åhh musik makes my head go crazy!  men men det är underbart! :D



Take Care!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är överlycklig.. werner o jag.. jag känner mig speciell o utvald...

2008-02-03 @ 18:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0