Walking hand in hand with the devil!

Werner hälsar till Brännström att han längtar till deras Dejt imorgon!

Idag var Maria bakis som ett as!
Det tyckte jag var roligt! Det tyckte inte hon..

Bästa konversationen idag!
maria säger:
hittade ett paket salami i min jack ficka i morse
Läth! säger:
hahaha va``??
maria säger:
köpte det igår tror jag..      

Underbart tycker jag,, Hela salami kulturen!
----------------------------------------------------------
Jag har en plan!
En riktigt bra plan!
Jag ska börja studera nått Media trams...För att sen söka jobb på Tv4 som typ programledare för ordjakten eller nått annat skit program..
Jag kommer att jobba mig uppåt under en 20-års period ungefär...
Sen när jag har jobbat mig upp till programchef på Tv4 så ska jag slå slag i min plan...

Då ska jag genast lägga ner Let´s Dance och Idol..
Sen ska jag bränna alla bevis på att dessa skit program någonsin har funnits..

Jag kommer även att starta stödgrupper för alla vilsna själar som har tvingats att titta på denna smörja...
I Stöd gruppen så kommer det att bjudas på en kopp kaffe och en varm hand att hålla...

Sen när jag har arbetat mig så högt att jag äger hela Tv4-- Då lägger jag ner skiten och gör djuraffär av Tv4-huset..
Affären ska heta,
Werner&Vänner! Ett vinnande Koncept!
Ja nu vet ni mina storslagna planer!

Take Care!

 

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Hoppas du haft en riktigt bra söndag! Sovgott! :)

2008-02-03 @ 21:21:47
URL: http://klintens.blogg.se
Postat av: M

Jag kanske såg mer bakis ut än vad jag var. Och salmin var väldigt god även om jag hade haft den i fickan i ett dygn lr så =).

2008-02-04 @ 18:10:46
URL: http://bergoth.blogg.se
Postat av: vivis

Hahaha, jag tycker att det lät som en riktigt bra ide! :D

2008-02-05 @ 21:56:05
URL: http://vivish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0