Thoose days!


Säljes!

Nu är det dags att sälja min Dragqueen som går under namnet Marcus Brännström!

Priset jag hade tänkt mig är 2000:- Men kan förhandlas vid snabbaffär!

Info:
Servad vid 300mil.
Går bra men kan ibland vara svåstartad.
Bränsle: Buffe på texas. Men går bäst på Maxburgare på sommaren eller XXL Kebabtallrik .
Lite rost men det är inga problem för den som är händig!
Kan även vara tjurig på morgonen men inget som inte en stadig dagsedel kan lösa!
OBS ENDAST SERIÖSA BUD!!!

image6

Kommentarer
Postat av: M din arbetskamrat

Jag bjuder 1500. Men kan den diska och städa? Annars så står inte mitt bud längre.

2008-02-10 @ 18:19:21
Postat av: The Drag!

Tyvärr så kan jag varken diska eller städa!

2008-02-11 @ 11:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0