Round my Neck!

klockan är 10:04 i skrivande stund!

Jag skall arbeta kl 12:00 Ingen stress!

Igår så bevittnade jag en biljakt genom centrum när jag stod utanför porten till mitt palats!

Polisen gjorde en värdig handbromsvändning må jag säga! Det var som COPS live!

Har nyss skickat en strorslagen film till Brännström.. Efter mottagandet har jag ej fått respons!

Undra vad han gör när han ser på filmen?

Jag ställer mig ofta frågan varför Far & Mor ej döpte mig till Knut-Kenneth!

För då hade jag alltid kunnat komma med en Ordvits! Jag heter Knut-Kenneth Med ett H i ändan!

Hihi Plus att jag hade kunnat varit medlem i den ärade Kenneth-Klubben.. Vilken storslagen Klubb!

Nu hägrar Fiskpinnar! Gott!

Take Care!

Kommentarer
Postat av: marcus

nalle klassmorfar knutsson... ett ord: eufori.

Werner finns där för oss alla som har det svårt.

2008-02-07 @ 10:30:22
Postat av: vivis

min kompis pappa ha vare med i kenneth klubben huhu :D

2008-02-07 @ 12:47:27
URL: http://vivish.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0