Leave This Fantasy!

Ligger sjögatan till höger?
Ja det kan man fråga sig!

Idag har Werner köpt en orgel i tyg. Den är väldigt fin må jag säga :)

Ikväll skall vi sjunga och spela på Werners orgel...Han fick den billigt 2 dosor kronan lös och en kram var allt han betalade.
Ett överkomligt pris om ni frågar mig!!

Själv så har jag spenderat eftermiddagen på stan mer Herr Brännström en jacka ett par byxor och två st T-shirt vart resultatet!
Brännström investerade i en snygg piké tröja från Fred Perry!

Sen vart det underbara CG med Lindgren... Nu har jag fiskpinnar för en hel livstid!

Maria ringde mig 21:24 jag sa ring mig om 3 min klockan är nu 21:40 flickebarnet kan inte klockan...Stackarn!

Werner vill hälsa att ni är alla välkomna på hans födelsedagskalas på Tisdag!
Det kommer att bli lite sång lite dans och lite naket...
Själv så tänkte jag baka en stor paj fylld med Vänskap och Omsorg!
Så tisdag kl 15:48 är ni välkomna,, Ps "Bring gifts!!"

Ett tips Werner önskar sig en tunika i plysch!

Nej nu måste jag formge en staty!

Take Care!

Kommentarer
Postat av: Bergoth

Jo jag kan klockan men jag har ju ett liv också faktiskt.Även om du inte tror det =).

2008-02-27 @ 21:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0