It´s hard to belive it!

LÖÖÖÖRDAG!

vad härligt!!
Med
helg

Nu har jag blivit beroende av Salem Al Fakir! Jäkla poet den där karln!

Ikväll ska jag på inflyttningsparty. Men der blir inge dricka för min del.. Jag och brännström kör non Alkohol månad nu!

Eller ja vi har ju inte festa på 3 veckor.. Väldigt skönt må jag säga!

Igår så vad det som sagt fredag.. Och som vanligt så bjöd jag på en fredags dans på jobbet! Det var mycket uppskattat....Maria filma.. JAg vet inte vad hon tänker göra med filmen men jag kan bara tänka mig att det har nått med en flaggstång att göra...

Werner sitter och myser i soffan... Han saknar Gunvor säger han.. Men att han känner sig trygg i min närvaro tycker jag är bra!

oj nu hägrar tvättstugan!

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0