His Life You Know!

Idag har det varit ett ohyggligt väder! Men jag myser iaf...


Igår så gav ödet mig och Brännström en oväntad present...

kl var ca 21:00 Brännström frågade om det var lungt att han tog 21:45 bussen hem med tanke på att jag skulle upp tidigt..

-javisst sa jag med en glad stämma!
vi började kika lite på tv,, Dock bara skit,, Men jag tänkte vi dö kollar lite på i huvudet på Gynning! Ett program jag inte vanligtvis skulle se..

Men någonting inom mig sa att jag var tvungen att kolla...

Vi kikade ett tag.. Bert karlsson var med i all sin storhet....

Carolina skulle lära sig att uppföra sig väl!
Och vem var det som skulle lära henne???

En vit limo glider upp i bild,,,Ut stiger en man så vacker att blinda barn börjar se.. En man så vacker att Döva hör fågelsång En man så vacker att han skulle kunna lysa upp hela New York med sin utstrålning..

Denna man är Nalle klassmorfar Knutsson!
Både jag och Brännström bara tittar på varandra!
Våra Munnar är vidöppna
Dreglet rinner ner för min kind.. Men det gör mig ingenting... Där är han i all sin glans och prakt...
Som vi har längtat och drömt om Nalle sen Club Goa ( Det bästa som någonsin gjort inom svensk television)

Detta var förutbestämt!!!
Lycka är det  enda ordet som jag kan komma på!!!..

I måndags var det Bring Your DustRat Too Work Day!
Självklart fick Werner följa med.. Han trivdes, Jag trivdes.. alla trivdes med Werner i sin närhet

Som vanligt gick han omkring och spred glädje.. Han lånade ett öra till dom som behövde prata!
Han gav ut en hand till dom som behövde en vän..
Helt enkelt han var Werner!
Titta på bilden hur han trivs!  Se hur bra han smälter in i golvet!
image5

Alla Ville att Werner skulle stanna.. Men det var tid för Werner att ge sig av..
Nu har han lämnat ett intryck av Vänskap och Trygghet på mitt arbete...
Tack Werner!

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0