Give and Take!

Idag när jag gick till jobbet så mötte jag en otrolig man!

i höjd med IP så uppenbarade han sig vid övergångsstället!

Jag Kände en sån värme när jag såg den man...Han var så rätt i tiden....

En svart stilfull mössa... Svart Jacka....Ljusblå jeans! Svarta promenadskor!

Men det bästa av allt!!!

Det var hans välansade mustasch! Det var det vackraste jag sett (Made by man)
En vit mustasch klippt med mickro millimeter precision!

Jag ville tugga på han mustasch.. Jag ville klappa den!!

Han gick som en gud över övergångsstället!
Jag följde han med blicken och kände avund!
Som den mannen vill jag bli!

Take Care!

Kommentarer
Postat av: vivis

hahaha du är ju crazy! :D

2008-02-08 @ 12:32:59
URL: http://vivish.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0