Create Your Own Life!

Kära läsare och vänner.. Jag har under en längre tid varit borta från blogg världen.
Detta p.g.a mitt avsaknande av intresse och att jag nu bor på annat håll där internet ej fungerar...

Ett tag övervägde jag starkt att helt lägga av eftersom jag inte fann någon inspiritation.
Men nu när jag sitter här och smuttar på ett glas Rosé Vin och trycker upp en ny portionsnus under läppen, så känner jag hur skrivandets krafter kommer tillbaka..
Det är en mäktig och fin känsla ungefär som när man vart av med oskulden..Iofs var min bara tårar och smärta..

Så mina vänner och lakejer.. Vad har hänt i era liv då?

Imitt liv har det hänt en del saker...
Jag lever vad man kan kalla Sambo liv med Linda.. Vi storhandlar och går på toaletten och gör nr 2. Om inte det är sambo så vet jag ej vad som är..
Vi har det helt enkelt väldigt bra i vårat krypin..

Snart kanske jag lämnar denna stad för en annan.. Dock inget bestämt men det kommer...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ikväll skall jag och Brännström+ Lindgren fylla våra kroppar med diverse berusningsdrycker..
Kanske t.o.m lämna sverige..
Eller nej det blir ett aldeles för jobbigt projekt..
Men hur som helst.. Fulla kommer vi att bli, en viss procent odrägliga och en stor procent tuffa!

Ni som vill följa med kan ringa Brännström på 112...


Take Care!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad tråkig du ha blivit

2008-08-21 @ 23:48:27
Postat av: Brännström

Han är fan inte tråkig, han är kung! Sluta snacka skit! :)=

2008-09-14 @ 18:32:19
Postat av: Brännström

Han är fan inte tråkig, han är kung! Sluta snacka skit! :)=

2008-09-14 @ 18:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0