Sun Is A Way Of Life!

Ta nästa vänster vid porten till höger!

Idag stod jag och Brännström stilla och rökte en ciggaret då såg jag att det kom en mysig tant gåendes med rullator och allt...
Hon tittade på oss  med förakt, Jag kunde höra hennes tankar.
-Jävla drägg till ungdomar, där står dom och röker och bara väntar på att jag ska gå förbi så att dom kan råna mig...

-Think again shitheads..

Tanten tar tillflykt ut i ett form av dike går i lera och bara njuter av att hon har besegrat snorungarna..

Jag ville bara gå fram till den stackars tanten och kyssa hennes hand och förklara att vi är två rekorderliga unga män,
som bara avnjuter en dos nikotin i goda vänners lag...
Tyvärr fick jag aldrig chansen..

Nu kommer säkert tanten gå hem till sina vänner Gösta & Elvira och dricka kaffe och äta småkakor..
Där kommer hon berätta hur hon nästan vart rånad av två knarkare. Som stod och rökte hasch bakom en gran.

Detta kommer sen resultera i att på nästa PRO-Möte så kommer då Gösta & Elvira berätta högt och tydligt för alla PRO-Medlemmar hur deras gode vän Märta nästan fick sätta livet till när hon var ute och gick mitt på blanka dagen.

Sen så sker det.. Inte helt oväntat.. Det kommer ut en Debatt artikel i Sundsvalls tidning om hur äldre inte vågar gå ut längre p.g.,a risken att bli utsatt för ett fasansfullt brott...

Tack ska du ha Märta tack så jävla mycket! Skit Kärring!


Werner says Hello...

Take Care!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jävla skit tant!!!!

2008-04-03 @ 18:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0