Scream And Shout!

Idag ringde Holmlund mig.. Jag tyckte att samtalet inleddes lite humoristiskt..
Riiing Riiing
Jag
-Rickard
Holmlund
-Hej det är Linnea jag jobbar nu.
tyyystnad..
Jag
-Jaha då vet jag det!

Efter ett tag så utvecklades såklart konversationen...Men jag tyckte iaf att början var skön!

Med tanke på att jag och Brännström är dom största svinen som har gått på denna planet så har det nu hänt...
Vi har alltid vetat att vi kommer att få sota för det.. Vi har inte kännt oro för detta eftersom vi inte bryr oss...
Men som sagt nu har Brännströmt fått sota lite... Med tanke på min egen elakhet så tycker jag att det är lite roligt,, Fast bara lite.. För jag bryr mig faktiskt om Brännström...
Vi kom häromdagen fram till att vi skulle vara perfekta partners om vi vore kriminella eftersom vi aldrig skulle gå emot varandra.. Det känns tryggt...
Eller så fint som Brännström sa härom veckan..
"Det enda som hindrar oss från att bli ett par ,är våra kön och att vi båda gillar tjejer, men annars skulle vi vara perfekt"

Jag kunde inte annat än nicka instämmande och humma lite....

Självklart så älskar jag också min storasyster Jill... Jag håller henne lite utanför denna blogg eftersom jag är lite rädd för hennes vrede om jag skulle skriva nått som hon inte håller med om!


Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0