Please Sir.. Dont Take My Dreams!

Helgen har gått i OZ-Tecken mycket trevligt!
Det har svullats extrema mängder socker! Gott jajjamen!...

I natt kom Werner tillbaka.. Han har varit på straptas i VIetnamn..

Han ville finna sin inre spegel sa han... Det verkar som om att han lyckades...För han är lycklickare än aldrig förr!

Imorse klev han upp extra tidigit och bakade bullar fyllda med sanning och trygghet!
Vi njöt ihop vi trivdes i varandras sällskap...
Werner sa att han aldrig mer ville lämna hemmets trygga vrå!

Jag nickade instämmande och hummade lite skoningsfullt.

Werner tittade på mig med sina vackra gråa ögon och sa.
-Rickard du ska veta att när solen stiger i väster.. Då flyger inte fåglarna i kvadrat.

Jag förstod genast vad han menade och gav han en varm och meningsfull kram..
Jag kände Werner brummande skratt mot mitt bröst.. Och jag bara visste att det skulle bli en underbar dag!

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0