My Only Road!

Ikväll skall vi fylla våra späda kroppar med alkoholens makt!

Vi ska vara odrägliga svin....Vi kommer inte att minnas nått i morrn, men tror ni att vi bryr oss?
hell No det gör vi verkligen inte...

Det finns bara en människa som är lika vidrig som jag själv och det är min gode vän Brännström...

Vi brukar sitta och skratta åt våra idiotiska upptåg.. .Men vi avslutar alltid med ett...
-Men jag bryr mig inte!!
Det finns ingen vettig människa som skulle vilja vara våran vän.. Men vi har lyckats lura några stycken,,

Bergsgeten Maria t.ex...She loves us!
Maria är min arbetskamrat och jag är hennes gud!
Varje morgon säger hon att hon är så tacksam över att få möjligheten att jobba med mig...
igår sa hon t.ex
-Jag har aldrig stött på ett sånt proffs som dig!
Självklart sa jag!

Nu måste jag duscha av mig all skam och synd!


Take Care!

Kommentarer
Postat av: Bergsgeten

Jag tror att du fablar a lot där kära vän.Har aldrig sagt att du är ett proffs. Kan inte komma på något som du ÄR proffs på heller.Hoppas att ni mår riktigt dåligt imorgon bitti=).Jag ringer vid 10 ifall att ha ha.

2008-04-12 @ 17:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0