Mother Mary Comes Too Me!

Jag är en vanlig ung man med vanliga intressen och väldigt ovanliga vänner..

Men vet ni vad mina vänner går inte av för hackor som man sa back in the day!..

Brännström: Den utan tvekan sjukaste av dom alla.. Han är en kopia av mig på alla sätt.. Vi brukar skicka mysiga sms till varandra utan nån som helst logik. Vi brukar säga att vi hoppas att ingen högre instans läser dessa sms..För isf skulle vi sitta inspärrade resten av livet.. Det är en Underbar vänskap som jag är oehört tacksam för!.

Min gode vän Maria: Hon skänker mig glädje på mitt arbete.. Hon göder mig med plopp och bullar.. Jag njuter.. Hon har även tre fantastiska barn som jag avgudar!

Mr Peak: Hans sanna identitet är okänd för er andra bara dom närmaste vet vem han är...Inte ens han själv vet att han kallas Mr Peak.. Men han är en såndär männsika man kan diskutera allt med.. Vi har alltid samma åsikt om dagens samhälle.. vi kan prata i timmar om världens orättvisor.. En mycket gemytlig Vänskap...


Dagens Sms:
Mr Peak:
Vart kan man köpa jacka i den här stan?
Mitt svar:
Peak.

Det var nån form av skämt från Mr Peak det där.. tror han ville spela mig ett spratt...Vilken lustigkurre!


Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0