Just Look The Other Way!

Jag har på senaste tiden börjat lyssna på en tjej vid namn Karin Ström.. Hon är min nya idol!.

Jag skrev till Mr Peak på msn om han hade kommit hem säkert... Har inte fått nått svar...Kanske det är så att Mr Peak har lämnat oss? Har han kanske gått och blivit Herr Gant eller Von J.Lindeberg?

Ja vem vet, en sak är iaf säker sen Mr Peak lämnade oss är ingenting sig likt!

Maria ringde nyss samtalet var underhållande.

Jag
-Hallå!
Maria
-Hej Rickard. Jag tänkte sjunga en låt för dig i falsett!
Jag
-Okej
Maria
-Eller nej nu kom det folk.. Jag spelar in ett röstmeddelande istället och skickar.

Jaha det kändes givade Maria! Väldigt givande.. you will pay belive me you will pay!!!

På lördag så är det mat och konversation med min familj som står på agendan... Men ni som känner personligen vet att jag är alltid anti allt.. Men jag brukar tycka det är väldigt trevligt bara jag kommer dit!

Undra om jag inte ska ringa min Käre Far idag.. Det är alltid trevligt att byta ett par ord av livserfarenhet med honom.. Vi kompletterar varandra väl jag och min Far!


Take Care!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag skulle sjunga Sign youre name med Terrence Trent Darby lr vad han heter. För jag tror att en av våra arbetskamrater har den som ring signal på mobilen. Låten fastnade i min hjärna sedan.

2008-04-05 @ 00:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0