Is This The Way Of The Ghost?

Madifai madifai! Nu fattar ni inget va? Bra!

Idag ska vi fira Sandra som fyller år på Måndag! 21år ung..

Det kommer att bli alkohol nån form av mat och sen mer alkohol.. Ångesten kommer att vara distingt imorgon..

Men det bjuder jag mitt arma psyke på!!!

Ditt avskyvärda avskum som brännström brukar kalla mig!
Vi har ett konstigt sätt att visa värme och glädje till varandra...
Men we love it!
Vi kommer att hamna i Helvetet det är bara en fråga om tid!
Men vi kommer inte att vara rädda...

Undra vilken form av helvete vi kommer att komma till?
Mitt helvete skulle vara att i all evighet behöva titta på Let´s Dance repriser,, Som sagt ett öde värre en döden!

Eller att behöva kamma Peppe Engs skägg varje morgon medans han nynnar på MMmmbop av Hanson Brothers..
Tänker er stressen!  MMMbboooppp dobidobi MMMMbbboppp.....Finns inget levande kreatur som skulle kunna uthärda det!!!


Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0