Have You Ever Seen Yesterday!

Har ni tänkt på hur fort man bildar sig en uppfattning om en annan människa?

Det har iaf jag!!

Idag påträffade jag detta problem..
Mötte två män som jag skulle dinera med och jag hade väldigt förutfattade meningar för dom två..
Men jag hade helt fel.. Jag lärde mig en läxa idag..Som min Styvbroder Erik brukar säga.. Döm inte en bok efter omslaget. Helt rätt

Dessa män visade sig att vara väldigt intellgenta.. Och hade bra åsikter i de konversationer som kom upp på schemat..

Idag lärde jag mig en sak.. Jag är en snobb som dömer folk efter utseende...
Men jag fick mig en livsläxa att det är fel,.. Tack gud eller vem fan som härskar över det omedvetna!

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0