Free From Saints!

Är det bara jag som känner ett extremt hat varje morgon man skall kliva upp?
Jag brukar tänka att självdö är en lösning,, Jag gör allt för att få lite extra sömn..

T.ex när jag äter frukost då blundar jag för att kanske få nån sekunds sömn..
När jag borstar tänderna sätter jag mig bekvämt på toalett stolen och blundar när jag borstar sakta...

Men icke inget hjälper..
Sen så kommer det absolut värsta hela påklädnings momentet...fy fan säger jag.. Inte nog med att man måste vara vaken så måste man vara klädd också...
Man kollar hur kallt det är ute,, Men som vanligt spelar det ingen förbannad roll för vädret är ett ont ting som tycker om att jävlas..
Antigen tar man på sig på tok jävla varmt och håller på flyta bort innan man har nått sitt jobb..
Eller så klär man sig för jävla lite så att man är totalt stelfrysen vid ankomst till arbetet..
När det sistnämnda har inträffat så gäller det att inte vara kissnödig..Eftersom organet är lika stort som ett krusbär...

Man står där inne på toaletten och man vet att nu jävlar är det bråttom, snart så gör jag på mig,,,
Men icke krusbäret sjunker om möjligt ännu längre in som ett förbaskat hån mot en själv...

Man beslutar sig för att testa endå eftersom att det inte finns nån annan utväg.
Men då..
Då händer det precis när man börjar urinera då ska den inta sin vanliga storlek,,,Den utvecklas så att säga..
Det kommer urin ta mej fan överallt.. Inget kan stoppa detta odjur som man har lockat ut...

Allt detta bara för att Herr Väder hade bestämt sig för attt idag,,Idag är det en bra dag att jävlas på...
Vet ni vad jag tycker?
Jo att Herr Väder kan dra åt helvete!


Take Care

Kommentarer
Postat av: Maria

Krusbär?? Vilken rolig metafor låter gulligt och gott. Men det var väl inte det som var meningen va kan jag tänka mig.

2008-04-09 @ 07:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0