Dream Dream On!

Ikväll skall alla som läser min eminenta blogg gå på Pipline och lyssna på Brännström och hans band!

Gör ni inte det så ska jag leta upp er allihop och ge er varsit hästabett eller en krabbansglo!

När jag talades vid med min Käre Fader igår så påpekade han att han inte nämns så mycket här..
Så detta inlägg blir då tillägnat min Gode Far och Vän Anders!

Min käre Far föddes 1956..
Ort är fortfarande okänt..Vissa säger att det var stjärnfall den natten vissa säger att han kom ridandes på en vargs rygg genom skogen..
Men ingen vet säkert.. i vissa historie böcker hävdas det att han är den nya profeten!
Detta är dock ett mysterium som vi aldrig kommer att få svar på...

Ja iaf så hade han en relativt normal barndom...Han levde som alla andra på den tiden ute på en båt i söderhavet..
Nej nu ljög jag med det vore iofs fränt eller hur!...
Men nu hoppar vi fram i tiden 30 år för att vara exakt..
Vi hoppar till den dagen han vart min Far!...
29:e april 1986 så skedde världens 8:e underverk.. (Min födelse) och början på nått otroligt!

Som ni förstår så minns jag inget från den tiden.. Ungeär som efter en rejäl fylla kan man säga!
Men jag hade en undervar uppväxt må jag säga.. Jag vågar nog påstå att jag hade den bästa.
För när man blir lite äldre så förstår man att allt ens Far gjorde och sa var bara för att han älskade en och inte för att han ville jävlas..
Det var många gånger i tonåren man tyckte att han var knäpp... och Ja det är men på ett bra sätt såklart...
Under mitt 22 åriga liv så kan jag inte minnas att min Far har skrikit åt mig.,. Det är inte hans grej.. Utan han tror på konversationens starkhet, och jag håller helt med...Det tar mer om man förstår att man har gjort fel...

Det är så mycket jag skulle kunna skriva..
Men helt enkelt så har jag Världens Bästa Pappa som jag älskar nått så in i norden!
Jag säger som när vi var små faranders! :D

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0