A New Day In A New World!

Är det världskrig på gång?
Ja jag bli orolig det är en helikopter som flyger fram och tillbaka i den fina s.k.a stadsdelen innerstan...
Jo för jag bor i innerstan vilket betyder att jag är väldigt frän och hipp! Inte nog med det jag bor i en vindsvåning, fan vad tuff jag är!

Men åter till helikoptern eller (helikopetern) som man sa när man var liten, nu får den heta helikopetern jag känner mig tryggare så.

Vad håller helikopetern på med? Är det nån psyksjuk som har rymt från rättspsyk och nu flyr över hustaken?
Är det nån  herre en sådär 50+ aftonsjal och lackskor som har gått vilse i sitt sökande efter det perfekta plagget?

Jag surfar lokatidningarnas hemsidor. Finner inga svar.. Jag känner hur jag bygger upp nån form av ångest inom mig.. Är det mig dom söker? Har jag gått i sömnen och gjort nått fasansfullt?? Jag vet inte.. Snälla jag måste få veta...
Maila mig på. Oroligsjä[email protected]
Maila nu på en gång berätta BERÄTTA!!!


Nu till nått helt annat....Pratade med Brännström i Söndags. Vi hade ett hemtrevligt mys samtal ihop.. Jag berättade att min helg hade varit gemytlig och fin+ att hans spelning på Pipline rockade bra!
Men i våran konversation nämnde jag att en person såg ut som en docka,, Alltså en vacker människa..

Då Brännström genast nämnde en annan människa som ej är vacker såg ut som en och jag citerar.
"Hon ser ut som en Tjernobyl docka som vart kvar"
Ingen logik men jag älskade hela meningen.. Kände att jag ville älska med den meningen,, Hade meningen varit ett levande ting så hade jag friat på stående fot!


Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0