A Cup Of Roses!

Mitt tangentbord har tydligen bestämt sig för att gå över till den mörka sidan.
Båda tangenterna H och neråt pil börjar lägga ner lika så A men jag gör allt för att hålla den vid liv.

Jag viskar söta ord i tangentbordets lilla tangent öra..Jag säger saker som.
-Jag tycker du är bra!
-Jag tycker du är fin!
-Jag tycker du är en underbar person!

Men inget funkar inget alls... Det är med tårar i ögonen jag skriver dettta... Det betyder alltså att jag måste köpa ett nytt...
Men hur fan kan man bara byta ut en sån gamal vän som har skänkt mig så mycket glädje och vänskap...Man kan nästa se mina fingeravtryck på vissa tangenter...Ska jag nu helt plötsligt bygga upp en ny relation med ett annat tangent bord?
Hur ska detta sluta... Det kommer aldrig att bli sig likt igen...
Vänner nu behöver jag mer än aldrig... Svik mig ej!

Take Care!

Kommentarer
Postat av: Roland

Det kommer att ordna sig. Se det som ett nytt steg i livet. Han behöver gå vidare, och det behöver du med. Det är adrig lätt att acceptera, men så mycket lättare när du väl gjort det.

Tangentkram!

Marcus

2008-04-18 @ 11:40:29
Postat av: bergoth

Hej din stackare! Förstår att detta känns hårt men du kommer känna dig starkare efteråt. Du kan alltid sms mig när det känns tungt.

2008-04-18 @ 20:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0