Make love too me!

Idag fyller Robert år! Grattis Robert!


Kom och tänka på en rolig fråga jag fick i tisdags.
 Det var en tjej från Trygg Hansa som ringde angånde mina försäkringar!

Det var en trevlig tjej, Ja men iaf så skulle jag täckna en olycksfallförsäkring...
Då hade hon några frågor angående mitt hushåll! Om jag hade brandvarnare m.m..

Men en underlig fråga hade smygit sig in...
-Har du nyligen rensat avloppet i duschen?
-Hahahaha fick hon till svar...Sen ett ööhm jaa... Jag ljög faktiskt :P

Ja stackar Trygg Hansa tjej ,, Hon måste tro att jag är lite trög i sinnet!!...

Tyvärr så måste jag ge tillbaka Björn hans internet idag :( Men enligt det kryptiska meddelandet i trappen så verkar det som att jag får mitt eget om nån vecka bara!!!!
Eller ja man kan ju hoppas det för Telias egen skull.....

Med tanke på att Telia inte är så snabb. Så kan jag tillägga att dom inte verkar så smarta heller...
När dom skulle installera doserna till internet,tv,telefon så fick jag ett papper där det stod att dosan skulle sättas i telefon jacket närmast ytterdörren.

Superb tänkte jag..Eftersom jag har ett teleuttag precis vid ytterdörren.. Där har jag även datorn! Uttrycket Its king for genom min hjärna!
Sen kom dagen med ett stort D! Dosan skulle på plats!! Jag klev upp på morgonen med ett leende på läpparna gick och arbetade.. Hela dagen gick jag och tänkte på min dosa! Snart så skulle vi få vara tillsammans!! Jag kände lycka.....
När arbetsdagen är slut så skyndar jag mig hem för att få se denna vackra dosa som ska ge mig så mycket lycka!!

Jag springer upp för mina 6000 trappsteg!! Jag flyger nästan,, tiden står stilla!!
Låser upp dörren riktar genast blicken mot teleuttaget!!!

Men vad är det jag ser?? Jo teleuttaget sitter kvar! Ingen vacker dosa där heller....
Jag känner genast förtvivlan.... Tänker att dom kanske inte har hunnit med min lägenhet? Hoppas på att dom inte har hunnit med.... Några sekunder går.. Jag blickar över mitt hem och ser att soffan inte står som den ska...

En iskall känsla far igenom min arma kropp....NEEEEEJ!! Är det enda jag tänker!! Går sakta mot soffan..Nästan blundar när jag kolla bakom soffan.....
Mina största farhågor har besannats! Telia har av nån för mig oförklarlig andledning placerat dosan så långt i från ytterdörren och datorn man bara kan komma.... 
Jag har ju ett perfekt uttag vid datorn och det är närmast ytterdörren också!!

Var detta nån slags hämnd för att jag hade bredbandsbolaget förut??
Dagens slutsats Telia är som maffian.. DOM GLÖMMER ALDRIG ETT SVEK!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
OJoj nu måste jag nog skynda mig iväg till Björn med hans internet annars kanske han kommer att bli ledsen!
Men snart är jag tillbaka... Var så säker!

Take Care!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Nu har vi fått Lägenhet, så snart är vi grannar med Anders och Maria, weeooo! :D

2007-11-26 @ 20:25:22
Postat av: Malin

Ja Telia suger! Vet inte hur många diskussioner jag haft med de inkompetenta människorna på deras kundtjänst då allt strular. Jävla skitbolag! :P

2007-12-04 @ 20:02:55
URL: http://rajala.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0